Indy Lens

Video’s:

Over mij

Hoihoi,

Mijn naam is Indy Lens, ik ben 18 jaar oud en zit in het derde jaar van de opleiding Verpleegkunde BOL Breed van het Summa College.

31 januari ga ik voor 10 weken naar Ghana.
Dit is een geheel nieuwe belevenis en hier hou ik ook wel van.
De verhalen komen vanzelf hierop te staan!

Over mijn reis

Mijn reis.

Aankomende januari (31 januari) ga ik als 18-jarige gup voor 10 weken naar Ghana.
Samen met Aukje en Anne (de 2 meiden waar ik mee ga) wonen wij dan op onszelf en lopen wij stage.
Wij lopen daar 2 dagen stage in een ziekenhuis, 1 dag op een basisschool en 1 dag op een dovenschool.

School geeft ons de mogelijkheid om het land van te voren al een beetje te leren kennen.
Dit doen we door opdrachten te maken.
Zo komen wij niet voor verrassingen te staan als wij daar aankomen.

1 van deze opdrachten is dit reisblog.

Ik hoop tijdens mijn reis veel te kunnen leren en wat ik allemaal ga beleven kunnen jullie straks ook lezen!

Tot dan!

Groetjes Indy

Bezochte landen

Ik heb 9 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Ghana, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Turkije.