9e stageweek (10e week hier)

16 mei 2019 - Eindhoven, Nederland

Laatste werkweek jongens!
Ofja een halve dan.
Want het is nog even 2 dagen ziekenhuis stage en dan hebben we nog heel eventjes vakantie en dan ga ik al weer naar huisss :((

Maternity it is als afsluiter van deze stage.
Maandag:
Ik heb al mijn babykleertjes meegenomen en deze uitgedeeld aan de kers verse moeders.
Ook had ik een aantal cadeautjes meegenomen voor de wat grotere kinderen die in het ziekenhuis lagen, zodat zij ook wat kregen.
Verder hebben Anne en ik niet veel gedaan of kunnen doen.

Dinsdag:
Dit was maar een kort dagje voor ons omdat wij de dovenschool nog eventjes doei wilden zeggen voordat onze stage volledig klaar was
Wat we nog wel hebben gedaan (ofja gekeken) is dat de dokter echo's ging doen bij zwangere vrouwen om de ontwikkeling van het kind te kunnen blijven meten.
Dit was best wel interessant, en de arts betrok ons ook erin door dingen te vragen als "wat is dit?" en dan kon je bijvoorbeeld het hartje zien kloppen of dan legde ze uit wat iets was of waarom het belangrijk was.

Nog even doei gezegd bij de dovenschool en heb hierbij allerlei knuffeltjes en speeltjes met mij meegebracht.
Deze geeft de school aan de kinderen.

En hierna was het dan toch echt klaar.
Ziekenhuis stage is klaar, dovenschool stage is klaar en basisschool stage is klaar.

Wat een ervaring en wat hebben we veel gezien!
Nu nog een berg beklimmen en een leuk laatste weekend in de hoofdstad van Ghana.

Dankjewel Ghana voor de leuke tijd en wat je ons allemaal hebt gebracht.
Het werk dat weinig was en soms wat saai, maar soms ook echt heel erg vet om te doen.
En natuurlijk alle super leuke tripjes die we hebben gedaan, maar hier niet in beschreven zijn.

Doei Ghana, misschien tot ooit!